jueves, 2 de junio de 2011

Demasiados acontecimientos en tan poco tiempo

No se como empezar la entrada de hoy. Se me acumulan las cosas para explicar: el Barça gana la Champions aquí en Londres y esto se llena de catalanes y culés del mundo y te sientes como en casa celebrando la victoria (a falta de canaletas una de picadilly o trafalgar nos va estupendamente bien), yo sigo haciendo entrevistas y dejando CV y de momento sólo he conseguido una entrevista en Mc Donalds (soy muy afortunda ehh, jajajaja) eso si, sigo haciendo canguros que siempre va bien "money", en España la cosa está "xunga" y en Barcelona parace que una vez más (aunque cada dia se "superan" más) los mossos han demostrado lo que son, aquí los españoles también se han unido...

Creo que hoy me limitaré a poner algunas fotos del dia de la final de la Champions y algunas fotos de las concentraciones que se hacen dsd "acampadalondres". Otro dia y cuando ordene bien mis ideas, hablaré sobre lo sucedido el viernes en plaza Cataluña. Creo que es necesario hacerlo y que esto no se olvide.


FINAL DE LA CHAMPIONS

ACAMPADA LONDRES


Un beso grande grande a todos!

2 comentarios:

  1. :) són molt xules les fotos! Com estàs floreta? em va saber greu no poder parlar amb vosaltres bé l'altra dia, a veure si se m'arregla el micro. Vaig estar amb l'alba fa un parell de dies i em va dir que t'havia enviat un e-mail, que no sabia si l'havies rebut i que tenia ganes de parlar amb tu.
    Un petonet preciosa!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies bonicaaa!! Alemnys et vaig veure jejeje, quan ho tinguis arreglat mho i dius i així no parlo "sola" mudita! :P Jo bé bé, vaig fent. Demà tinc una entrevista a Mc Donalds... així que a veure si tinc sort aquesta vegada. El mail de l'Alba el vaig llegir i tmb li vaig contestar ja deu fer 5 dies, no l'ha rebut? ja li tornaré a enviar sino..!

    tu q tl tot? l'oferta aquella de "hacesfalta" al final q? aixxx tinc unes ganes de veuret en serioo!! la veritat es que trobo a faltar estar a bcn i poder quedar amb vosaltres quan vulgui, però tmb magrada estar aquí.. aiixxx és una barejja de sentiments!!

    T estimo preciosa!

    ResponderEliminar